Powered By Blogger

tiistai 10. syyskuuta 2013

Ensimmäinen nukkekotini,Nukkekoti Talvilaakso

Tässä on ensimmäisen nukkekotini kattokerros.Mieheni rakensi kapean puukaapin päälle kulmikkaan irroitettavan katon.Tässä on meidän vanhempien makuuhuone.Tuollainen katossänky olisi aika ihana vai mitä?
 

Keittiön ikkunasta on näkymä naapuriin.Ikkuna on tehty jäätelötikuista jotka on maalattu läpikuultaviksi .Näkymä on kuva lehdestä.Yläosan tapetti on pienikukkaista lahjapaperia.
 
 
 
Keittiön tarpeellisia esineitä.Hyllykkö mieheni tekemä,liina minun.
 
 
.
 
Tässä keittiö.Puuhella ja kattila mieheni tekemiä.Ruokapuoli aika pitkälle minun valmistamiani.
 
 
 
 
Tässä perheemme pojan huone.Kaappi ja sänky mieheni tekemiä.Nuken olen tehnyt itse.Samoin takaseinän kellon,taulun ym.cernit-massasta.
Tyttöjen huone.Nuorempi istuukin keinutuolissaan.  Kaappi ja kerrossänky mieheni  käsialaa.Rahi,lamppu ym.minun tekemiäni.
 
 
 
 
Tässä olohuonetta.Kullankellertävä sohvakalusto mieheni tekemä.Runko paksua pahvia.Seinälampetit tehty vanhoista korvakoruista.
Tässä minä istuskelen mietteissäni .
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti